ettvarvruntjorden

Tänker mycket men försöker göra desto mer.

1084 dagar.

Publicerad 2013-05-06 20:50:46 i

Att våga uppskatta och se vad som faktiskt finns. Våga stå upp för sig själv men samtidigt förlåta. Våga släppa taget om det som inte vill försvinna, men samtidigt titta tillbaka och bara uppskatta, inte ångra. Att sluta tänka och börja göra. Att sluta göra och bara vara. Att tillåta sig att inte prestera men samtidigt inte drunkna. Att våga skratta, högt, med öppen mun, upp mot skyn. Att lyssna på musiken men inte bry sig om texten. Att våga möta, halva vägen. Varken mer, varken mindre. 
 
Att våga hoppa, men av rätt anledning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Ekstrand

Försöker ta dagen som den kommer men har ofta huvudet uppe i det blå - eller snarare på någon annan plats. Min utmaning är att uppskatta dagen, min styrka är min nyfikenhet och driften att alltid söka mig vidare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela