ettvarvruntjorden

Tänker mycket men försöker göra desto mer.

Ni kan kalla mig dykmästarn!

Publicerad 2012-10-06 18:51:00 i

Här är jag och Sara, min fantastiska dykbuddy, tjejen jag litar på i vått och torrt, höhöh. Hon går också på LSCE, är från Sverige, bär "konstiga" glasögon, är blond, bär 6 kg i viktbälte och ja.. alla blandar ihop oss. Måste det verkligen alltid vara så. Enda sen jag började i ettan har jag haft en dubbelgångare som ingen kan hålla isär. Inte för att det är fy skam, men ändå.
Nåväl. Dyket idag var fantastisk som vanligt, åkte till "Shark alley" men inga hajar såg vi idag. Men men. Nu är jag galet trött och ska försöka vila upp mig innan ikväll, inte direkt för att jag har några specifika planer, men iallafalllll.
 
KRAM!
 
 
 
 
ps. Vattnet är sjukt kallt, så ja, det är sant, jag har på mig 3dubbla våtdräkter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Ekstrand

Försöker ta dagen som den kommer men har ofta huvudet uppe i det blå - eller snarare på någon annan plats. Min utmaning är att uppskatta dagen, min styrka är min nyfikenhet och driften att alltid söka mig vidare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela