ettvarvruntjorden

Tänker mycket men försöker göra desto mer.

Dag 88

Publicerad 2012-10-11 12:47:09 i

Huvudvärken har lagt sig och jag ska ta några stapplande steg ut i solljuset. Bokarbete, here I come. Madde räddade min dag genom att psykologskypa med mig under morgonen - det var välbehövt. Slutet börjar närma sig, jag börjar nästan bli melankolisk men ändå upprymd. Har fortfarande inte gjort några planer, trots försök att dra i trådar. Annars tycker jag det här är ganska så smart sagt, både i IQ och EQ.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Ekstrand

Försöker ta dagen som den kommer men har ofta huvudet uppe i det blå - eller snarare på någon annan plats. Min utmaning är att uppskatta dagen, min styrka är min nyfikenhet och driften att alltid söka mig vidare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela