ettvarvruntjorden

Tänker mycket men försöker göra desto mer.

Dag 81

Publicerad 2012-10-04 12:08:59 i

Det är mycket nu. Dagarna räknas ner och antalet uppgifter känns bara som att det går upp. Betar av saker en efter en men trots det känner jag mig så sjukt oeffektiv. Har suttit med samma arbete i 4 dagar nu, 1500 ord med frågeställningen "varför är Afrika fattigt". Herreminjävlar om jag visste det hade jag väl redan löst problemet?! Så nu valde jag att ändra min frågeställning själv till "hur påvekar aid demokratiseringsprocesser". Som det ser ut nu så kommer IKK inte ha några jobb i framtiden då dagens dirskus tydligen hatar allt som har med västs implementering av idéer överhuvudtaget, även fast det kommer till demokrati. Fast på något sätt så förstår jag dem.. Regnet öser fortfarande ner och helgen som skulle utövas med disko kommer snarare hamna framför ett skrivbord. Suck! Och förhoppningsvis lite dyk! Iallfall, dags att ta mig i kragen, sluta slå rekord i hur många gånger man kan gå in på FB under en dag och GET TO IT!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Ekstrand

Försöker ta dagen som den kommer men har ofta huvudet uppe i det blå - eller snarare på någon annan plats. Min utmaning är att uppskatta dagen, min styrka är min nyfikenhet och driften att alltid söka mig vidare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela