ettvarvruntjorden

Tänker mycket men försöker göra desto mer.

Dag 110

Publicerad 2012-11-01 09:12:44 i

Nu har jag befunnit mig i Sydafrika längre än Big Brother! Snart att det dags att bege sig igen. Namibia, Botswana och Vic falls (Zimbabwe/Zambia) står på tur. Och inte minst Australien så klart. Efter mycket om och med, fram och tillbaka och ändrade planer av självklara resekamrater (som inte visade sig vara så självklara) så bestämde jag mig efter mycket om och men att ta mig till andra sidan jordklotet, och lösa oupplösa saker. Tanken av att resa själv har varit konstant närvarande och nu får jag en liten dos av det. Resan på en månad upp till Vic Falls ska göras med 2 tjejer jag iprincip inte känner överhuvud taget kommer bli intressant och jag är ganska så nervös.
 
Äh, jag skriver mer sen, just nu har jag sjukt mycket att göra med att ta mig härifrån. Framför allt med tanke på att ALLA försöker lura dig på pengar (note my landlord). OMG, omgående, senast igår tog hon för givet att det var mina föräldrar som betalar min vistelse här. Jag skrattade henne i ansiktet, hon verkade inte riktigt förstå.
 
Här får ni lite bilder från senaste dagarnas dyk och dyligt.
(Mitt rum som just nu inte alls ser ut såhär utan allt är mest utspritt..)
 
Justins Caves under 12 apostlarna. Ett av mina bästa dyk någonsin. Längst vägen hittade vi en kattunge som vi räddade.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Ekstrand

Försöker ta dagen som den kommer men har ofta huvudet uppe i det blå - eller snarare på någon annan plats. Min utmaning är att uppskatta dagen, min styrka är min nyfikenhet och driften att alltid söka mig vidare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela