ettvarvruntjorden

Tänker mycket men försöker göra desto mer.

LÖRDAG PART II

Publicerad 2012-08-11 00:06:43 i

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Imorgon blir det Kapstaden för hela slanten. Jag vet att jag varit extremt dålig på att uppdatera, men det finns inte så mycket att säga för tillfället. Skolan har kommit igång på riktigt och idag hade jag min första riktiga presentation på engelska. Trots att jag stalkade mig några gånger och inte riktigt fick fram vad jag ville säga ibland så tycker jag att det gick bra, jag fick till och med hela klassen att skratta lite då och då. Score!
 
 

Kommentarer

Postat av: IdaA

Publicerad 2012-08-12 15:51:34

Ser helt underbart ut!! Sitter bara här och väntar på att få åka själv. Tror inte du är den enda som kommer staka sig fram på främmande språk den här hösten ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Ekstrand

Försöker ta dagen som den kommer men har ofta huvudet uppe i det blå - eller snarare på någon annan plats. Min utmaning är att uppskatta dagen, min styrka är min nyfikenhet och driften att alltid söka mig vidare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela