ettvarvruntjorden

Tänker mycket men försöker göra desto mer.

TACK

Publicerad 2011-03-06 17:11:29 i Allmänt,

for alla fina grattifillationer och vill bara uppdatera min 24ars (!) dag med att jag an sa lange hunnit:
- Rida hast i Drakensberg
- Steka minst 48957 pannkakor med en hast i koket
- Gjort 2 dyk med delfin, tigerhaj, blacktip shark, skoldpaddor, 2 meter lang Honeycombmurana och massa mer
Sa, japp, sjukt nojd. Moas 24arsdag part 3 kommer firas med fest i Kapstaden om cirkus 2 veckor.

Sa, i 25 arspresent som jag firar pa obestamt datum i sommar onskar jag mig:
x Vagabondprenumeration
x National Geographich prenumeration
x The Modern Poster-postern (storsta storleken)
x Pappersgorare sa man kan gora sitt eget papper fran gamalt papper

Sa, forutom det sa Tack tack tack alla som grattat mig, det varmer sjukt mycket ska ni veta! Ska forsoka uppdatera ASAP med bilder men datorn har tar inte USB (suck!). Men for tillfallet har vi hyrt bil och kor langst kusten i SA mot Kap, befinner mig i Coffee Bay for tillfallet.

Jag hor av mig sa fort jag kan igen.

KRAMKRAMKRAM!

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-03-06 17:46:30

alltså moa, att googla bilder över vart du är nu ger mig en helt sjuk overload av skönhet och avundsjuka. NÅN gång här i livet ska jag också se världen! PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Ekstrand

Försöker ta dagen som den kommer men har ofta huvudet uppe i det blå - eller snarare på någon annan plats. Min utmaning är att uppskatta dagen, min styrka är min nyfikenhet och driften att alltid söka mig vidare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela