ettvarvruntjorden

Tänker mycket men försöker göra desto mer.

Safarimode

Publicerad 2011-02-09 16:59:47 i Allmänt,








Bild 1: Megaturister sugna pa att se some gaaameeee.
Bild 2: Skitstort Baobabtrad utanfor vart talt som det senare hangde hippos vid pa natten
Bild 3: Jag ar glad och promotar Coca Cola
Bild 4: Elefantflocken vi sprang in pa.
Bild 5: De harliga manniksorna jag reser med, Jesper och Madde, Eller var det Emelie. Eller var det Li?
Bild 6: Ur bilen och in i skogen. Har ska letas elefanter!
 

Bild 7 som inte syns skulle visa ett Baoabtrad som ar 3800ar gamalt. Skitstort och hor till saken sa var det aven dar J.R Tolkien lade grunden till hela Sagan om ringen triologin da detta var platsen dar hans pappa brukade predika som missionar i Malawi. Tolkienturism nagon?


Annars ar allt ganska grymt. Var pa sjukan idag for att vara saker att jag inte hade malaria. Har haft feber i 2 dagar men borjar bli battre. Vad som inte borjar bli battre ar att hela kommunen Balaka har slut pa vatten. Aka, no dusch, no laga mat, no javligt svart att vara ren. hej och ha, nu borjar aventyret!









Kommentarer

Postat av: Helen

Publicerad 2011-02-09 22:12:00

Hur fin är inte den bilden på elefanterna?! Jag vill ha! Älskar din resa, men inte febern. Sköt om dej!! P&K!

Postat av: OlMoa

Publicerad 2011-02-11 10:07:27

Hejja elifanterna. Och ursakta for den extremt daliga kvaliteten pa bilderna. men hellre det an inga bilder alls. Btw sa ar mitt namn ett staende skamt har i Malawi for Moa ar tydligen en olsort. hohoho :S

Postat av: Ale

Publicerad 2011-02-20 18:51:11

Heej!



Ni verkar ha fullt upp! Coolt med safari och elefanter =)

Sköt om dig kompis! =) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Ekstrand

Försöker ta dagen som den kommer men har ofta huvudet uppe i det blå - eller snarare på någon annan plats. Min utmaning är att uppskatta dagen, min styrka är min nyfikenhet och driften att alltid söka mig vidare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela