ettvarvruntjorden

Tänker mycket men försöker göra desto mer.

Natten innan..

Publicerad 2008-11-18 02:32:18 i Allmänt,

TACK till alla som kom i söndags. Ni anar inte hur mycket det betydde. Och alla andra som missade, ni anar inte vilka megasuperpannkisar NI missade!

Ett litet axplock:
Johanna
Johanna


Pålägg till tusen.


Henke och hemlig gäst.


Driton med sitt bästa ansiktsuttryck.


Edit var lika glad som vanligt.


Linda ville härma Driton.


Frank och mr Mysterious.


Henrik och Moa och hand.

Så nu är det sent på natten och jag kan inte riktigt sova. Har ju tusen saker jag bara MÅSTE fixa, till exempel vika byxorna jag inte ska ha med mig sisådär 5 gånger, diska glaset lite extra, och vänta har jag glömt att packa ner bikinin? Jag kommer ju ändå gå igenom allt imorgon igen och våndas över att jag har alldeles för lite saker med mig. Och sen när jag väger väskan så inser jag att den är pinsamt tung och försöker övertyga mig om att plocka bort något, och sen så får man såndär jobbig beslutsångest. Det bästa är nästan att blunda och peka, då blir det lite som en överraskning, vad lyckades man få med sig egentligen?

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-11-19 08:49:52

MØØØ!!! Varfør ringde du inte innan du drooog? Jag typ børjade grina imorse før att jag insåg att du hade dragit och att jag hade glømt ringa. Anyhow. Jag ska maila senare så blir det bættre. Puss love!

Postat av: Lena Ekstrand

Publicerad 2008-11-19 15:00:33

red lines sisters. Ni är bäst. Grät oxå. Tomt. Kram Mama

Postat av: Gabbu

Publicerad 2008-11-23 02:45:31

Jag grinade ocksa...



av lycka!



Vi ses po flygplatsen 10 december mitt lilla potatishuvud!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Ekstrand

Försöker ta dagen som den kommer men har ofta huvudet uppe i det blå - eller snarare på någon annan plats. Min utmaning är att uppskatta dagen, min styrka är min nyfikenhet och driften att alltid söka mig vidare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela