ettvarvruntjorden

Tänker mycket men försöker göra desto mer.

Kommentarer

Postat av: melina

Publicerad 2008-12-02 20:38:25

HEJ MOA!!! GUD VA KUL O SE ATT DU HAR DE BRA. JAG FÖLJER DEJ HÄRIFRÅN, SORRY MAN OM JA INTE KOM PÅ PANNKAKAN MEN DE VART LITE, JA DUVET. HA DE SÅ HIMLA KUL NU, DU ÄR FAN GRYM! PUSS MELINA

Postat av: melina

Publicerad 2008-12-04 18:49:25

moa jag följer dig! hoppas du mår bra o att din resa blir bästa puss

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-12-07 12:53:23

Love, kan man boka skypedate med dig på julafton? Så du kan få din (provisoriska) julklapp?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Ekstrand

Försöker ta dagen som den kommer men har ofta huvudet uppe i det blå - eller snarare på någon annan plats. Min utmaning är att uppskatta dagen, min styrka är min nyfikenhet och driften att alltid söka mig vidare.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela